BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 12, 2009

Photos I took in Japan Last Year

   
きょねん じゅうがつついたちから じゅうがつとおかまで かぞくと にほんへ いきました。
そして 日本のしゃしんを とりました。

1、とうきょうのビル(building)です

2、pasture in Japan

3、たべもののみせ

4、とうきょう

5、ふじさん        












にほは きれいなくにですね。



8 评论:

SkullsAndHappiness said...

にほんわきれいですね!I would love to go to japan someday, hopefully i will! I particularly love the pictures of the city.

tk chang said...

Wangさん、こんばんは!

いいしゃしんですね!

いつそのしゃしんをとりましたか?

とてもきれいいですね!

Jose Montelongo said...

こにちわ。わたし は Jose です。どぞう よろしく。Columbia だいがく の いちねんせい です。ニほん is such a beautiful place, just grandeur.I hope I can visit it sometime.

かく said...

とてもきれいなしゃしんですね!こんどはなつのにほんも
たいけんしてみてください!

Unknown said...

とてもいいしゃしんですね。いつか someday にほんへ いってください。そして、いいしゃしんを たくさん とってくださいね。

Jing Wang said...

それはきょねんのしゃしんです、ちちとはは一緒ににほんへりょこうしたとりました。
にほんは とてもきれいなくにです!

Jing Wang said...

みなんさん こんにちは どうぞ よろしく!

Jojo said...

きれいな しゃしんを とりました。 
The city shots were great, but I actually liked the one of the pasture because it was different than the hustling urban mentality I usually have of Japan. また 日本へ いきますか。